tutuyo
  Nasıl Oynanır?
 

İddaa Nedir?


İddaa
Her gün oynayabildiğin,
Bir çok maç içinden istediğini seçtiğin,
Ne kazanacağını önceden bildiğin,
Kendi oyununu kendin yaratabildiğin,
Hem Türk, hem de yabancı liglerin keyfini yaşayabildiğin,
Maçları daha zevkli seyretmeni sağlayan,
Arkadaşlarınla muhabbete konu olan futbol tahmin oyunudur.



 

İddaa Nasıl Oynanır?



 

Maç Satırı


Kupon üzerinde her bir maç/oyun için ayrılmış olan toplam 12 satır bulunmaktadır.

Maç Kodu Alanı

Programdaki maç kodları bu alanda yukarıdan aşağıya doğru işaretlenir.Yukarıdaki örnekte olduğu gibi (437).

Tüm sporlar için geçerlidir.


Maç Sonucu Oyunu Alanı



Futbol ve basketbol  için geçerlidir.


İlk Yarı Sonucu Oyunu Alanı




Futbol ve basketbol için geçerlidir.


Toplam Gol Sayısı Oyunu Alanı



Programda Toplam Gol Sayısı Alanı’na bakarak oynanır. Kutucuklardan sadece bir tanesini işaretlemeniz yeterli.
Örnek: Bir maçta toplam 4 ila 6 arasında gol olacağını tahmin ediyorsanız 4-6 kutucuğunu işaretlemeniz gerekir.

Sadece futbol için geçerlidir.


Özel Etkinlik Oyunu Alanı

Futbolun ve basketbolun bazı oyunları, motor sporları, voleybol, tenis, bilardo gibi spor dallarının ÖZEL ETKİNLİK KODU bu alana işaretlenir.

MAÇ KODU ALANI'na, 3 haneli ÖZEL ETKİNLİK KODU’nu işaretledikten sonra, ilgili 4 haneli kodu, Maç Skoru alanına ilk 2 rakamı üst satırda, son 2 rakamı ise alt satırda yer alacak şekilde işaretlemeniz gerekir.



Örnek:
  A - Formula 1 ÖZEL ETKİNLİK KODU: 043

  B - “Sıralama Turunu Kim Kazanır?” oyununda da; Alonso için verilen kod: 1223

Çifte Şans Oyunu Alanı

Programda Çifte Şans Alanı’na bakarak oynanır. Maç Sonucu Alanı (MS) içerisinde yer alan 1, 0, 2 kutucuklarından istediğiniz 2 tanesini işaretledikten sonra Çifte Şans (Ç) kutucuğunu işaretlemeniz yeterli.  

Sadece futbolda Maç Sonucu oyunu için geçerlidir.


Maç Skoru Oyunu Alanı



Programda Maç Skoru Alanı’na bakarak oynanır. Ev sahibi takımın maç skoru için üst satırda, konuk takımın maç skoru için ise alt satırda işaretleme yapılır. Örnek: Maç 3 - 2 biter diyorsanız yukarıdaki gibi işaretliyorsunuz.

 

Programda 5+ olarak verilen skorlar için de 5 kutucuğunu işaretlemek yeterlidir.

Sadece futbol için geçerlidir.


Altı/Üstü Oyunu Alanı



Altı - "Altı" Oyunu Alanında Toplam Gol sayısı 3'den daha az ise bu konum "Altı" dır.
Üstü - "Üstü" Oyunu Alanında Toplam Gol sayısı 3 ve 3 den daha fazla ise bu konum "Üstü"dür.

Örnek=

Arsenal 1 - 1 Trabzonspor > Bu "Altı" dır.(0-0,0-1,2-0)
Galatasaray 2 - 1 Barcelona > Bu "Üstü" dür.(2-2,2-3,2-4+..)

Sadece futbol ve basketbol için geçerlidir.



İlk Yarı / Maç Sonucu Oyunu Alanı



Sadece futbol ve basketbol için geçerlidir.


Banko



Ancak kazanabilmeniz için Banko tahminlerinizin doğru olması gerekir.


Misli Alanı



Bir kuponun ücretini ve buna karşılık kazanılacak ikramiye tutarını artırmak için kullanılır. Oyun işletim sistemi tarafından Misli alanında işaretlenen tüm sayılar birbirleri ile çarpılarak Misli değeri hesaplanır. Maksimum 3 adet kutucuk işaretlenebilir. 

Örnek - 3 İle 4 İşaretlendiğinde "12" TL oynanmış olmaktadır.


Sistem Alanı



Sistem, kazanma şansını artıran bir özelliktir.

mM Kutucuğu, Sistem oynarken Banko tahminlerin tamamının bir kolon oluşturmasını sağlamak için, ya da, bir kuponda 12 maça oyun oynağınız durumda Sistem 12'yi işaretlemek için kullanılır.


KODLAMA YAPILIRKEN KUTUCUKLARIN İÇERİSİNİN TAMAMEN DOLDURULMASI GEREKMEKTEDİR.




 
  Bugün 1 ziyaretçi burdaydı!  
 
Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol